این پنج پیشنهاد برای استفاده از کال تو اکشن را فراموش نکنید!
نوشته شده توسط : عباسی


کال تو اکشن‌ها را به کار گیری فرمائید تا برای کسب و کارتان اعجاز نمایند! چطور؟  سئو سایت این خلاصه پیامی میباشد که در‌این متن به شما میدهیم. چه کاری می توانید اجرا بدهید که در کوتاه مقطع ترازو بازدید اینترنت‌تارنما، خرید، رابطه دریافت کردن مشتریان و … به طریق شگفت‌انگیزی یکسری برابر ارتقا پیدا نماید؟ صرفا کافیست هنگامی که مخاطب در هم اکنون به کار گیری از وبسایت شماست، سفارش فوق‌العاده و چشمگیر خودتان را به‌طور دیدنی جلوی دیده وی قرار دهید و سپس درانتظار فیض بمانید!

شاید فکر کنید اینگونه چیزی غیر ممکن میباشد البته آمارها آرم می دهند همین عمل بی آلایش، یعنی به کارگیری از کال تو اکشن‌ها (Call To Actions یا این که به اختصار CTA) بهتر از آن چیزی که می پندارید شما‌را به اهدافتان مجاورت می‌نماید. دیدنی میباشد نگاهی به آمارهای ذیل از یک سری وب سایت دارای اعتبار بیندازید:

Unbounce: بیشتر از 90 درصد بازدید کنندگان سرتیتر وب سایت شما به طبع محتوای پیام کال تو اکشن را نیز مطالعه می‌نمایند.
WordStream: وجود دکمه کال تو اکشن در آدرس اینترنتی‌های تبلیغاتی، مقدار کلیک‌ها را تا 371% و فروش را تا 1617% ارتقاء می دهند.
QuickSprout: در حالتی‌که استفاده کننده تارنما بدون چاره باشد یک ویدیو پیش از اکران CTA مشاهده نماید، مقدار نرخ تبدیل تارنما 144% بیشتر می‌گردد.
این آمار صرفا بخشی از نتیجه ها مثبت به کارگیری از کال تو اکشن‌ها در سال 2020 میباشد، البته علامت می دهد تا چه اندازه این نحوه بازاریابی دیجیتال می تواند برای تجارت شما ورق را برگرداند. با این هم اکنون شیوه به کار گیری درست از آنها هم به اندازه کافی برای کسب توفیق در فروش، مایحتاج و ضروری میباشد. درین متن قصد داریم 5 سفارش عملی بر پایه ی مثال‌های برنده به کار گیری از کال تو اکشن را با هم مرور کنیم.

درپی می خوانید
1. از کال تو اکشن برای تشویق مخاطب به جستجو در محتوای وبسایت به کارگیری فرمایید
2. استعمال از Call To Action ‌ها برای جلب شرکت کردن مخاطب
3. به کار گیری از کال تو اکشن برای اسم‌نویسی در وب سایت و دانلود محتوا
4. به کارگیری از کال تو اکشن برای ارتقاء Share و Bookmark
5. استعمال از CTA برای توصیه خرید متاع
خلاصه و توده بندی
1. از کال تو اکشن برای تشویق مخاطب به جستجو در محتوای وب سایت به کارگیری فرمائید
خواسته از تشویق برای جستجو در محتوا، به‌طور معمولی یعنی این که استفاده کننده پس از مراجعه به او‌لین کاغذ مشتاق گردد تا تعداد صفحه ها بیشتری از وب سایت را ببیند. در فعالیت بایستی مقصود شما این باشد که استفاده کننده محتوایی که از لحاظ وی نفیس میباشد را در تعدادی ورقه‌ی مختلف ببیند. یکی‌از راهکارهای معمولی برای این فعالیت ساخت و ساز بخش محصول ها دارای ربط یا این که مطالب دارای ارتباط در محلی میباشد که استفاده کننده به انتهای بازدید از یک ورقه رسیده میباشد. ساخت‌و‌ساز پیام Call To Action در اینگونه موقعیتی موثر و مؤثر میباشد.

در‌حالتی که برای یک بلاگ محتوا تنظیم میکنید، مطلقا به حافظه داشته باشید که در متن هر پست به پست‌های دارای ارتباط اشاره فرمایید و عامل این که چرا آن پست برای کاربر گران بها میباشد را هم بنویسید.

2. به کارگیری از Call To Action ‌ها برای جلب شرکت کردن استفاده کننده
برای مشتری یک تارنما فروشگاهی هیچ چیزی مایوس‌کننده‌از این وجود ندارد که وارد ورقه‌ی یک مال گردد و ببیند تا حال کسی نظری در امر آن نداده میباشد. مشاهدات اثبات کرده در شرایطی که بازخوردی در زمینه ی یک متاع یا این که پست وجود نداشته باشد استفاده کننده تازه با احتمال کمتری او‌لین برخورد را ساخت و ساز می‌نماید.

یکی‌از طرق ساخت‌و‌ساز برخورد، افزودن کال تو اکشن‌هاست. درین نوع از CTA شما از خواننده‌ی پست به‌طور محترمانه خواهش میکنید که نظرش را در باب متن بیفزاید. نوع ذکر این مراد و مقدار خلاقیت شما در ترغیب کاربر بسیار کلیدی میباشد. در‌این نصیب یک سری ایده برای این که چطور این عمل را اجرا بدهید آورده‌ایم:


نهایی جمله متن را به درخواست حیث و یا این که ذکر تجربیات فردی از طرف کاربر تخصیص دهید. مثلا پاراگرافی با تیتر «درحال حاضر نوبت شماست!» یا این که «تجربه‌ی شما چه می باشد؟» که در پی با پیام Call To Action یار می شود گزینش نیکی میباشد.
از مخاطبانتان بخواهید پرسش بپرسند. پرسیدن پرسش مطلوب به شایسته ترین صورت مخاطب تارنما را ترغیب می‌نماید که با شما ملازمت و همراهی نماید. همین طور زمانی به یکسری پرسش از خوانندگانتان جواب داده باشید، این نکته در ذهن خواننده ساخت و ساز می شود که شما به حیث وی احترام می گذارید.
در شرایط‌های مطلوب از خوانند‌گان دعوت نمائید که محتوای شمارا با سایر‌ی کاران به اشتراک بگذارند. مطالب متعددی با نقطه لحاظ‌های مختلف نسبت به یک مورد در محتواهای اینترنتی وجود دارااست که تلاوت آنان برای استفاده کننده دیدنی خواهد بود.
از ترفند آزمونک یا این که کوئیز به کارگیری نمائید. به کارگیری از امتحان علاوه بر اینکه منجر میشود شما یک برخورد خوب از کاربر داشته باشید، به کاربر هم یاری می‌نماید نکاتی که از متن خوانده میباشد را بهتر به خاطر بسپارد. یک کال تو اکشن پرسشی، تفاوت یک ارائه‌ی مقاله بی آلایش و یک فراگیری کاربردی را رقم میزند.
از مخاطبان بخواهید چنانچه با شما مخالف می‌باشند، نظرشان را اعلام نمایند در پست‌هایی که بینش‌های متضادی نسبت به آن ها وجود دارااست، قابلیت و امکان شرکت کردن و گفت و گو فی مابین یوزرها بیشتر میباشد. برای اینکه جرقه‌ی طرح نگرش‌ها را بزنید میتوانید پیش از دعوت استفاده کننده به درج حیث، اشاره‌ای به‌این بینش‌های متعارض داشته باشید.
3. به کار گیری از کال تو اکشن برای اسم‌نویسی در تارنما و دانلود محتوا
یکی‌از کاربردهای کال تو اکشن که برای ارتقا بازدید وبسایت نباید فراموش گردد، به کار گیری از آن برای دعوت استفاده کننده به اسم‌نویسی در وبسایت میباشد. اما به خاطر داشته باشید استفاده کننده برای عضو شدن در تارنما شما دلیلی متقاعد‌کننده ما یحتاج دارااست که‌این برهان دقیقا می بایست به عبارتی چیزی باشد که در پیام کال تو اکشن می‌بیند. این قادر است دربرگیرنده یک تخفیف استثنایی یا این که یک سرویس بدون‌پول جالب باشد.

یک طرز دیگر برای هدایت استفاده کننده به شیت‌ی تصویب‌اسم ساخت‌و‌ساز پاراگرافی در انتهای پست میباشد. از جمله «آیا از خواند این نوشته ی علمی لذت بردید؟ برای دوراندیشی از مطالب شبیه همین درحال حاضر نام نویسی نمایید!» یا این که «آیا میخواهید بهره سهامتان را یک سری برابر نمایید؟ همین درحال حاضر کتاب راهنمای ارتقا سریع بهره در بازار سهام را بدون‌پول از این لینک و پیوند دانلود فرمائید!» که بعداز ورود، استفاده کننده با کاغذ‌ی تصویب‌اسم مواجه می شود. مثال پیام‌های مطلوب برای فعالیت:







:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: